Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.10.2018, 06:07

Полтавська спеціальна ЗШ №39

Меню сайта
МОН України
Педагогічна преса
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Правила прийому до закладу

Порядок зарахування до КЗ «ПЗСШ №39»

   Відповідно до п.3.3. Положення про спеціальну загальноосвітню школу( школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого Наказом МОН України від 15.09.2008р. № 852, та п.2.7., п.2.8. Статуту закладу зарахування учнів до спеціальної школи проводиться до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів:

  • направлення відповідного органу управління освіти;
  • заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
  • копії свідоцтва про народження дитини;
  • висновку психолого-медико-педагогічної консультації (міської, обласної);
  • особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
  • індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
  • довідки про стан здоров’я дитини: «Медична карта дитини» (ф.№026/о). Усі діти з недорозвиненням мовлення повинні мати висновок сурдолога.

   Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №866 (866-2008-п).

   Документи, необхідні для зарахування дитини до спеціальної школи, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють.

   До спеціальної школи зараховуються діти 6 (7) років:

   1. Діти з інтелектуальними порушеннями:

  • легка розумова відсталість;
  • помірна розумова відсталість;
  • органічна деменція різного походження, яка відповідає легкій та помірній формі. Наповнюваність таких класів не повинна перевищувати 10-12 осіб.

   2. Діти зі складними порушеннями розвитку (порушення слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з порушеннями розумового розвитку, розладами аутичного спектру). Наповнюваність таких класів не повинна перевищувати 6 осіб.

   Не зараховуються до спеціальної школи   для дітей із  інтелектуальними порушеннями:

   1. Діти з тяжкою, глибокою  формою порушення, органічною деменцією різного походження з вираженою дезадаптацією, відсутністю навичок самообслуговування:

  • з психічними захворюваннями, у яких, окрім розумової відсталості, спостерігаються інші тяжкі нервово-психічні порушення;
  • з порушеннями розумового розвитку або органічною деменцією з вираженими і стійкими психопатоподібними розладами;
  • з  порушеннями розумового розвитку з частими денними або нічними судомними нападами;
  • з шизофренією із стійкими психопатичними розладами;
  • з стійким денним і нічним енурезом, енкопрезом;
  • з тяжкими порушеннями мовлення;
  • з різними відхиленнями в психічному розвитку, пов’язаними з первинним порушенням слуху, зору;
  • із затримкою психічного розвитку, пов’язаною із залишковими явищами органічних уражень головного мозку або соціальною (педагогічною) занедбаністю;

   2. Діти із затримкою психічного розвитку з уповільненим темпом психічного розвитку, але з потенційно збереженими можливостями інтелектуального розвитку.

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Погода

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz